uthavn Startet 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2012 Folkens! Har hentet båten fra opplag fra bytt opplagssetd. Har windy 32 2008 mod med VP D6. Har tidligere år ikke fått drevsspray på propellene,men i år har de sprayet propeller og alt med grå VP drevspray. Påvirker dette effekten til propellene eller har dette ikke noe å si? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Stålpropeller skal ikke stoffes, dvs hvis de er blank (eller kanskje var blanke i ditt tilfelle) Alu prop skal stoffes. Nimbral skal ikke stoffes. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
spiir Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Hva med messing-propell ? Opplevde masse rur på den ifjor, som medførte 1 times dykke-seanse med stålull, dykkerkniv, og skurebørste for å få den fin igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Mine stålpropellere ble noe grodd iforifjor. Tok de med til et poleringsverksted og de ble dønn blanke igjen. Ifjor grodde det ikke. Konklusjonen er at blanke propellere gror det mnindre på? mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sigurd Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Poler med autosol. Legg på et lett lag med autosol til slutt. La det tørke til grått uten å tørke av før sjøsetting. Blir så bra så. Lite groe. Masse gift. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.