Exposure Startet 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2012 Skal montere en Yamaha FT9.9 påhenger på en Becker 27. Midt på akter står nå en badestige. Spørsmålet er om jeg er nødt til å flytte denne for å sentermontere påhengeren, eller har det ingen betydning om påhengeren står til side for senter? Sitér dette innlegget D5L Link to post
Lovart låring Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 jeg har sett opptil flere seilbåter med påhenger på en av sidene. Så det tror eg skulle gå bra. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Busk Svart 1.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2012 Jeg ville montert påhenger i senter. Har selv hatt to 26 fots seilbåter med påhenger litt til styrbord. Ved motorseilas med vind fra styrbord og bølger ble det mye propell i lufta.Ditt akterspeil er jo også slik at motoren kommer dypere i senter, det er viktig for båten vipper mye i litt bølger og propellen kommer lett i overflaten. Sitér dette innlegget Link to post
Exposure Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Jeg ville montert påhenger i senter. Har selv hatt to 26 fots seilbåter med påhenger litt til styrbord. Ved motorseilas med vind fra styrbord og bølger ble det mye propell i lufta.Ditt akterspeil er jo også slik at motoren kommer dypere i senter, det er viktig for båten vipper mye i litt bølger og propellen kommer lett i overflaten. Takk for tips!Nå er motoren montert, og det i senter av hekken. Ex Sitér dette innlegget D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.