Sun Flyer Startet 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2005 Hei! Er det noen som har erfaring med walker bay 8 slepejolle med seil? Og hvem er forhandler i Bergen? Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
MS Victoria Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Jeg er eier av en Walker Bay 10 fot med seilutrustning. Grei båt som kan brukes både som robåt, motorbåt og seiljolle. Har selv hatt mye gøy med denne som seilbåt og det har ungene mine også. Den går aldri fort med motor og dersom dette er den primære fremdriften ville jeg foretrekke gummijolle, men som seiljolle og robåt er den gøy å ha. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Mener å ha sett Walker Bay utstilt utenfor bensinstasjonen i Fjøsangerveien, like ved siden av Peugeot-forhandler Algaard. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.