Iwrig2 Startet 2.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2012 Siden jeg har en gammel båt fra sent 80-tall har jeg naturligvis også de gamle klassiske klistremerkene med lateralmerker osv i cockpit. Disse var falmet og sprukne så jeg brukte en times tid med føner og barberblad i dag for å fjerne de. Det skulle jeg ikke ha gjort, de har antagelig sittet der i 20 år og hadde satt spor i gelcoaten som ikke lot seg fjerne... Er det noen som vet om slike merker fortsatt er å få tak i? Tipper de er omtrent 10x25cm. Pent ble det ikke og i tillegg så har de en hvis lærende og engasjerende verdi for junior om bord som en gang ogå skal lære betydningen av stakene og merkene vi seiler forbi.... Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 2.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2012 Tror du får dem hos RSSR Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 2.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2012 Bestill her : Sjøvett.no its gratis ! sailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 ikke helt på topic, men er det noen som vet hvor man kan finne en oversikt over flag/vimpler til bruk under seilregatta? Det eneste flagget jeg husker helt uten å tenke meg om, er "ølflagget" (ingen flere seilaser i dag). RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Simen Moe Svart 3.September.2017 Link til dette innlegget Svart 3.September.2017 Plukker opp igjen denne tråden da jeg også har noen gamle klistremerker som jeg helst skulle ha byttet ut og linken ovenfor ikke lenger fungerer. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne klistremerker som viser sjømerkene? Sitér dette innlegget Link to post
Sondreland Svart 3.September.2017 Link til dette innlegget Svart 3.September.2017 Du finner en del her https://www.sjofartsdir.no/fritidsbat/sjovett/sjovettmateriell/ , blant annet en oversikt over forskjellige sjømerker. Dem er attpåtil gratis. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.