Jump to content

noen med erfaringer på Targabåtene

solei

Recommended Posts

Hei,er litt i kjøpemodus,ser på litt av hvert. Er det noen her inne med erfaring fra Targa båtene? Veit det er veldig gode sjøbåter. Men hvordan er boforhold og plass, t.d. en 31, er det plass til en familie på 4.Liker desse båtene/typene, da eg kan tenke meg at det må vere en ypperleg båt å kombinere litt familietur, samt at en kan reise på en skikkeleg fisketur utaskjærs.

Lite av desse båtane på mine kanter..

Fantastiske sjøbåter. Enkelt å gjøre service, da alt er ryddig og det er masse plass i maskinrommet med to store luker.

Bokomforten er ganske enkel. Du har ESS (eat, sleep and shit) kapabiliteter. Byssa er enkel.

Men å kjøre! Å Gud. Hentet vår 37 i Tromsø, og brukte 18timer til Hitra. Det skal nesten ikke gå an.

Er ombord ca fire uker hvert år med to barn og bikkje. Har det fantastisk.

31 er kun 315cm bred. Trekker du av Ca 35-40 for dollbord, så sier det seg selv at hytta ikke blir stor.

Det er ikke uten grunn at jeg sparer som en gal for å oppgradere til en 42, slik at jeg forhåpentligvis får realisert dette innen noen år.

På den annen side, så er det en fantastisk familiebåt til tross for enkle kår. Alt er solid bygget i solid materiale.

Dype dekk gjør det sikkert for barn å bevege seg ombord, samt dekksarbeide i dårlig vær er sikkert.

Kanskje de mest overdimensjonerte skrog jeg har vært borti på denne siden av en stålbåt i kategori a.

Send gjerne en om, så får du nummer om du vil ringe med spørsmål.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...