SeaCraft Startet 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2012 Hei, har søkt litt rundt og jeg finner ikke noe ryggpute til jolle. Har sett dette før på en jolle før. Så jeg lurer på om noen vet om en side hvor de selger dette, fint hvis du linker til selve produktet og ikke bare siden? Sitér dette innlegget Link to post
AKmagine Svart 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 Noe som det? Sitér dette innlegget GH 11 DeLuxe til 8 000! Link to post
SeaCraft Svart 3.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 Akkurat som det, men vil at puta er blå og ikke står Morgan 350 Sitér dette innlegget Link to post
AKmagine Svart 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 Jaja, i såfall kunne du trukket de om Tror ikke det blir lett å kjøpe noe lignende, du må nok kjøpe en sånn en, men da må du sikkert kjøpe av forhandler og det kan bli dyrt... :/ Sitér dette innlegget GH 11 DeLuxe til 8 000! Link to post
SeaCraft Svart 3.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 Hvor finner jeg det da? Sitér dette innlegget Link to post
SeaCraft Svart 3.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 Kan jo ikke koste så inni granskauen mye for en stang med en pute på? Sitér dette innlegget Link to post
AKmagine Svart 5.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2012 Minst 2000,- Du burde dra og snakke med en forhandler :/ Sitér dette innlegget GH 11 DeLuxe til 8 000! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.