eysteind Startet 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2005 Hei! Ønsker en god og pen førerstol i halco`n. Har også et ønske om at stolen skal vere i samme stoff som resten av salongen. Og de som er fine koster somregel 6-8000,- Har derfor begynt å lure på om eg heller skal trekken opp en brukt stol. F.eks denne: Hva tror dere det vil koste å få denne proft omtrekt i nytt stoff? Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Ta deg ein tlf til Måløy Båt og industrisøm. Dei har trekt om mye til meg og eg er godt fornøyd. NB Berekn god tid. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Ta deg ein tlf til Måløy Båt og industrisøm. Hei. Helt enig, meget dyktige og hyggelige folk der. Her selv fått trukket om salongen og setene i uteseksjonen hos dem. Tlf. 57 85 12 30, hjemmeside http://www.maloy-industrisom.no Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 (redigert) Jeg lurte også på å trekke om den gamle stolen. En kjapp titt hos Seasit i Arendal ble løsningen. Ny spesiallaget stol med armlener til ca. 2.500.- i det stoffet jeg ønsket selv. ferdig på døra.! http://seasit.no/ Redigert 19.Januar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sirius Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Hei Eystein. Du kan kontakte møbeltrekkern på Fiskå i Vanylven tlf 70021412. Hun har trekt opp Baylineren min og dette ser meget bra ut. Tror nok hun kan gi deg en god pris på trekking av stol. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
eysteind Svart 19.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Hei og takk for svar! Skal ta en telefon til måløy. Det hadde jo vert veldig grei dersom dei hadde ok pris. Da kunne eg vare kjørt båten ut der og dei kunne laget alle putene i båten.... Til Sirius: Hva betalte du for omtrekkingen av baylineren din? Til Astor: Har du bilder av stolen? Kunne du trekke den i det møbelstoffet du ville? Grunnen til at vurderer denne brukte kaptainstolen fra en van er at eg tror kanskje den har litt bedre sittekomfort enn disse "billige" båtstolene. Er mulig det er feil? Uansett vil det koste like mye å få trekke om denne som det vil koste for en stol til ca 2500,- Spørsmølet blir da om eg får en bedre stol? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 Hei og takk for svar! Til Astor: Har du bilder av stolen? Kunne du trekke den i det møbelstoffet du ville? Grunnen til at vurderer denne brukte kaptainstolen fra en van er at eg tror kanskje den har litt bedre sittekomfort enn disse "billige" båtstolene. Er mulig det er feil? Uansett vil det koste like mye å få trekke om denne som det vil koste for en stol til ca 2500,- Spørsmølet blir da om eg får en bedre stol? <{POST_SNAPBACK}> Jeg valgte 1013 Neptun høy, som de anbefalte å lage med litt dypere pute og noen cm. bredere. Kunne velge mellom skai og stoff. Har trukket om hele båten og et omtrekk av den gamle førerstolen ville koste omtrent 2,300.-, like mye som en splitter ny stol. Jeg skal ta et bilde av den ombored når jeg er i båten neste gang. Jeg hadde foten til stolen fra den gamle som jeg tilpasset ganske lett. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sirius Svart 19.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2005 betalt og betalt......... Da dette tilfeldigvis er min søster så har jeg bare betalt for materialkostnadene, så dette ble billig for meg. Det gjelder å utnytte sine søsken, min lillebror er inredningssnikker og jobbet på skipsverft og hos NB.marine i Bergen en stund så han har hjulpet meg med resten av båten. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.