trondaage Startet 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2012 Hei, Jeg skal hente min nyervervede Fjordwing 19 som er bestykket med en 4,3 l Mercruiser som nok kommer til å drikke litt bensin, men har litt trøbbel med å finne ut hvor det er greiest å bunkre bensin på veien - noen tips? Jeg tenker jeg må fylle opp minst en gang, kanskje to, da jeg har 80-100 liters tank (selger var ikke sikker). -Trond Aage Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2012 Hei! Nå er det ett par år siden jeg hadde bensinbåt, og jeg bor ved Bergen. Men her er iallfall noen plasser jeg med rimelig sikkerhet vet du får bensin på veien fra Bergen til Stavanger. Dette er vel en strekning på ca 110 n.mil. Fortell hva slags båt og motor, så kansje baatplassen kan hjelpe med å estimere forbruk. Skålevik-Brattholmen-Bakkasund-Vedholmen-Os-Storebø-Bekkjarvik-Leirvik-Haugesund Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2012 Tipper forbruket ditt vil være ca 1-1,2 liter per n.mil.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2012 naustbakken på moster. Kortbunkers. Trur han har nettside også:-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.