Arvor 20 Fish Startet 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2012 Skal montere en anchorlift stingray på 900w. Ser det er autostopp på noen vinsjer. Det ser jeg ikke på den jeg har kjøpt. Er det noe de fleste har, eller er det unødvendig? Ser for meg at ankeret kjøres manuelt opp mens man følger med, men ser jo fordelen med autostopp. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 (redigert) Jeg misliker autostoppfunksjonen på ilas vinsjen min. Liker å få opp ankeret så fort jeg liker Redigert 6.Mai.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Jeg har en stingray med kjetting å den må jeg følge med på mens jeg heiser, det går helt greit men jeg har fjernbetjening da. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Jeg kommer i sommer til å teste ut ryggekamera jeg skal montere. Hensikten er å kunne følge med når jeg sitter ved styreposisjonen. Kamera+skjerm til ca 350 kr er underveis fra Kina. Er litt spent på om/hvordan dette vil fungere i praksis... Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Jeg har endestopp og ville ikke unnvært det. Kjekt når det er mye vind og trang havn. Greit å kunne bruke motor samtidig som vinsjen går. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Hei Ser dere på autostoppbryteren som en driftsanordning dere stoler på eller som en sikkerhetsbryter som skal hindre skader ? Er selv forsiktig med å "stole på" slikt utstyr i krevende miljø. Kanskje jeg er for forsiktig... Mvh Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.