PiperBill Startet 6.Mai.2012 Del på Facebook Startet 6.Mai.2012 Jeg har en Engbo ankervinsj som sikkert er en del år gammel. Ganske stor på en 25 fots båt. Den har fjernkontroll med ledning. Den har 3 brytere. Opp, Ned og ”P” (park?). Jeg kjøpte båten sent i fjor så jeg har ikke brukt den særlig mye. Når ankeret dras opp, stopper den litt før den er helt inne og så må jeg bruke ”P” knappen for å ta resten, mindre en en en halv meter. Er dette som det skal være? Thanks Bill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
edo Svart 6.Mai.2012 Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 Det høres riktig ut det, den går vel med mindre hastighet når du kjører på P. Det er en metalltråd på tauet som blir senset av en magnetisk sensor. Dersom du synes avstanden blir for lang kan du flytte matalltråden lenger med på tauet. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Roger jo Svart 6.Mai.2012 Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 Her er manualen http://www.engbo.no/Kategori/Manualer/349.php Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.