Kotnes Svart 20.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Det var ikke dashbord, men instrumentpanel når jeg tenker meg om. Uansett legger jeg meg helt flat og beklager at jeg antageligvis har forvekslet Suzuki med en annen bruker her. Håper du godtar min unnskyldning og at dette kan legges til side. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
KOB Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Dårlig dag for begge to? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Tine IV Svart 21.Januar.2005 Del på Facebook Svart 21.Januar.2005 Dårlig dag for begge to? <{POST_SNAPBACK}> Det er jaggu godt det er helg nå vært øyeblikk, så kan vi ta et par så ser alt så mye bedre ut tipper jeg .Og gjør det ikke det så annbefaler jeg at man prøver et par til , rett og slett for og komme i vater GOD HELG ALLE SAMMEN Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.