svanen10 Startet 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2012 Etter å ha lett nettet rundt etter en delekatalog for pentas 290 drev, gir jeg opp og spørr heller di klokke hoder her om hjelp. Er det samme stamme forlenger på vp 280 og 290 drev???? På forhånde mange tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 (redigert) Underdelene på 280 og 290 går normalt om hverandre, så jeg ville tro at forlenger også passer på begge ettersom de er tilnærmet like, men det er enkelte små forskjeller her og der på de drevene, så er ikke 100% sikker (men rundt 95%). Redigert 7.Mai.2012 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
svanen10 Svart 7.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 Takk for det. Da beholder jeg den forlengelsen jeg har til 280 drevet og setter det på 290 drevet. Har gamblet med mye dårligere odds før :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.