Windy37GM Startet 7.Mai.2012 Del på Facebook Startet 7.Mai.2012 (redigert) God formidag. Jeg har (eller rettere sagt, banken har, jeg bare låner'n) en Bavaria 32 Sport hvor den hvite snora som går mellom rekkestøttene er blitt misfarget. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Her er et bilde jeg rappet fra en finn.no annonse hvos jeg satte på noen piler: mvh Bavaria 32 Sport Redigert 7.Mai.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Terje_F Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Kan det være parafilline? http://www.maritim.no/parafilline-hvit-7-mm Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Jeg fikk den lokale seilriggeren til å lage en til meg. OBS! jeg hadde 6 mm line. Ca 4 meter lang og kostet 1178,00 NOK!! Blodpris, spør du meg. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mulligan Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Maritim, Herholdt Anderssen, Espen Aker, Skaane osv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.