HansT Startet 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2012 Hei. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i slikt dørkbelegg som er av samme type som er i sollux 24,vet jeg har sett det ett sted men klarer ikke å finne det igjen. Er dette "tynne" belegget jeg er ute etter og ikke slik tykt belegg eller dørkplater. Vet det som er i sollux er hvit med svarte nater,men kunne tenkt meg ett likt ett bare med teak/mahogny med hvite eller svarte nater. Setter pris på alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 mener belegget heter Nautolex. Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Hei Ser ut som Jens Sagen A/S har det http://www.boat.no/jens-sagen-e/nautolex-dorktrekk-e.htm Maritim hadde jo før. Vet ikke hva som har skjedd der. Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
HansT Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Se der ja! Var ikke verre en det gitt..hehe... ja mener det var hos maritim jeg hadde sett det men det virker som om at de har kuttet det ut. Da er det bare å måle opp hvor mye jeg trenger også bestille. Det belegget som ligger der er litt slitt etter 30 år..hehe... Takker for hjelp og link! Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Er ikke Jens Sagen historie? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Hei igjen. Har ringt litt rundt i dag og kommet frem til at dette belegget ikke blir laget lenger. Er det noen her som har no tips til hva annet jeg kan bruke av belegg som er like tynt som det "orginale"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.