Iwrig2 Startet 8.Mai.2012 Del på Facebook Startet 8.Mai.2012 Har en gammel bilsterio i båten som jeg ikke bruker, kassettspiller og dårlig lyd. Til værmeldingen og annen radio bruker jeg en liten tivoli radio som fungerer bra. Men jeg kunne tenkt meg noen høyttalere som jeg kan koble til mp3/IPhone uten å ha en bilsterio med fastmonterte høyttalere. Har sett noen Bose Pc høyttalere på Elkjøp til en fornuftig pris med god nok lyd, disse er på 12volt og 1,8 ampere. Liten forsterker i den ene høyttaleren og tilkobling for minijack. Leveres med 220v nettadapter, er det så enkelt at jeg kan finne en 12v kabel som passer på Clas Olsson og plugge rett i "sigarettuttaket" og vips så er det i orden? Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Kort og godt.. Ja, det kan du ;-) Bare pass på at du får polaritet riktig, så blir det gull. Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Hei! Har du link til høyttalerne? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.