Arwen Startet 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2012 Hei Lurer på om noen kan hjelpe meg med forslag til servostyringsolje på en Hammerhead maskin. Oppdaget ved en rutinesjekk at det var tomt for servo væske i motoren. Mulig at jeg har en lekkasje i en av slangene, har ikke fått sjekket dette. Rattet føles merkelig nok veldig lett å svinge, men det er tomt av væske. Kan jeg bare gå å handle en "Spirax" automatic transmission fluid flaske på shell? Type: S2 ATF AX. Arrien Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Jori Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Vanligvis er servostyringsolje vanlig automatgirolje. Kjenner ikke din motor spesifikt, men ser du om restene er røde er det automatolje. Sitér dette innlegget Link to post
Arwen Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Nydeligt! Takk for svar. Tenkte meg nesten det når jeg så at det var rødfarve. Takker og bukker. Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Jori Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Bare hyggelig. Ikke ha på fullt, siden det er tomt har du en lekasje. Greit å finne ut hvor den er, så start med halvfullt, holder det for å få trykk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.