bondetampen Startet 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2012 har kjøpt denne badestigen: http://www.biltema.no/no/Bat/Ovrig/Badestige-25488/ og lurer på om det bare er å skru den på badeplatformen på glassfiberbåten min med vanlige skruer? eller må jeg forsterke festeområdet osv.? takker igjen for kommende svar:) Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Det kommer da helt ann på hvor tykk glassfiberen er bak på din båt. Hvordan bår har du osv... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Ville brukt bolter med, med store skiver. Da får du spred belastninger over en større flate! Bruker alltid bolter når jeg fester ting på skroget.. Sitér dette innlegget Link to post
OAI Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Husk syrefaste skruer, muttere og skiver. Så slipper du trøbbel. Sitér dette innlegget Link to post
bondetampen Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 takk takk, men har ingen mulighet til å komme på undersiden av der jeg skal feste den, og jeg regner med at flate er ca 2-3 cm tykk:s Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Du kan også montere uten å skru.Er du i tvil kan du skru på platebrikker for så å lime disse ned i skroget med f.eks. sika.Disse er da til for å øke kontaktflaten. Sitér dette innlegget Link to post
bondetampen Svart 10.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 hva mener du med platebrikker? er det noe man kan få kjøpt, eller noe man lager? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.