selco18_ Startet 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2012 Vurderer kjøpe ett kit for erstatte stiften min, er det noen med erfaringer med dette? Står at det kreves en min 1,5 ohms coil stemmer dette , hvor kjøpes dette rimligst? jhb Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Jeg kjøpte HEI 65kv fordeler fra en eBay selger. Den har coil innebygget, trenger bare å koble til +12v og turteller utgang. $35,- til V8 merc/VP Send melding til selger og hør om han selger passende coil eller kan fortelle hvilken du trenger. Jeg har en Coil til EFI til overs hvis det er til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Hørtes unektelig interressant ut. Har en 4,3 omc, men jeg skulle tenke meg å bytte til elektronisk. Har du noen link til han som selger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.