Posesuppe Startet 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2012 Har en Master som jeg har funnet en liten lekkasje i en skrue i kjølen (mrk på bilde). Dette må vel være feste til roret i underkant, men har ikke tørt å stramme til eller gjøre noe med skruen, da båten ligger på vannet. Vet ikke om jeg da må holde igjen under båten og om det også skule vært skiftet noen pakninger ? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Hadde lekkasje på samme sted på min Hellefiskeren. Det er boltene som holder fast flyndra. Du må nok ha båten på land, ta ut skruen og montere den igjen med Sikaflex el. Det hadde nok vært en fordel og få fikset det da roret ditt trolig også er festet til flyndra, er det mye slark der så er ikke det videre heldig. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
hanto1 Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Når du kommer på land: Er noen av de andre boltene løse eller rorflyndra løs så bør man ta ut alle boltene og montere med sika eller marineseal igjen slik at alt sitter som det skal. Har også hatt en Hellefisk som jeg gjorde dette på. I høy sjø får roret/flyndra hard medfart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.