king-kong Startet 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2012 (redigert) VIDEO AV BRANNEN http://www.nicematin...bes.867389.html PRINCESS Pride of Stavanger Redigert 11.Mai.2012 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article6054152.ece Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Seilaren Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Da er vi kvitt den fjordplogen Har irritert meg over den båten mer enn en gang.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Careka Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Da er vi kvitt den fjordplogen Har irritert meg over den båten mer enn en gang.... Denne lå nede i Middelhavet Seilaren, så det er vel ikke den du tenker på. men en av alle de andre han hadde i Stavanger. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Zitt Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Hvorfor, Seilaren! Hva har vært problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Mener bestemt denne var i byen under et båtrace for noen år siden. Finnes ikke mange av disse! Men for alt i verden. Skulle ikke forunder meg om den typen hadde to slike båter da han var "på topp" Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Johannes Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 (redigert) Da er vi kvitt den fjordplogen Har irritert meg over den båten mer enn en gang.... Mener bestemt denne var i byen under et båtrace for noen år siden. Ja, huff og huff !!! Hva var det som var så irriterende? Kjørte han i ring i Ryfylke under hele båtracet?? Redigert 11.Mai.2012 av Johannes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Gikk gjennom smalte sund på halvplan med meterhøy hekksjø. Båter ble kastet på land og oppå brygger. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sjøogvind Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Ingar, du forandret jo ikke subjektet. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Ingar, du forandret jo ikke subjektet. "Capslock, kun store bokstaver er ikke lov, DET SER UT SOM OM DU ROPER. Eneste unntak er forkortelser som VHF og GPS." Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.