Vibekes Startet 11.Mai.2012 Del på Facebook Startet 11.Mai.2012 Håper på hjelp fra snille sjøulker her inne :). Jeg er plaget med svarte prikker i gelcoaten, det ser ut som svarte porer. Det er ikke som pest. Det er kun på dekk og i antisklibellegget, skroget og toppen ellers er som nytt :). Jeg har en Nordan Family fra 1992, 27 fot som jeg er kjempe fornøyd med, den skinner i solen foruten de hersjens svarte prikkene som skjemmer hele båten min. Jeg er veldig pirkete og nøye med båten, men nå her jeg møtt på et problem jeg ikke aner råd om og løse, har prøvd og lete her inne uten og finnen noe godt svar, sukk. Så hvis det er noen der ute som kan anbefale meg hva jeg skal gjøre blir jeg veldig veldig glad. Mvh Vibeke og båten Solkosen Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 11.Mai.2012 Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Helt kjent problem dette , du kan skure og vaske antisklibelegget til krampa tar deg uten å få bukt med det . Finn frem høyttrykksspyleren så er du kvitt det etter 10 minutter , dette er som regel kun nødvendig en gang i sesongen. Men det er alltid lurt å være forsiktig med strålen inntil beslag og vinduslister ol. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.