stratos Startet 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2012 Er 90% ferdig med montering av Teleflex seastar hydaulisk styring og autopilot. Mangler kun én slangenippel for å feste returslangen fra autopilotpumpa til rattpumpa. Har fått alt hittil i posten fra min leverandør som kjøper fra Telmo. Den siste nippelen gikk i posten på mandag, men har ikke kommet frem. Skulle gjerne fått skrudd det sammen i helgen! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Som ikke er for langt unna Oslo sentrum, og som er åpent på en lørdag? Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Som ikke er for langt unna Oslo sentrum, og som er åpent på en lørdag? Tess Alnabru og Tess Sandvika har 24 timers service. Du kan ringe slangevakt 95072511, men du må betale for utrykning. Spør om prisen nr du ringer. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid.65 Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Dette er kanskje noe de større båtutstyrsbutikkene har ? Sjekk litt på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
stratos Svart 11.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Forsøkt å sjekke litt på nettet, men hos de fleste er det bestillingsvare.. Vakt-telefon ja. Hørtes dyrt ut. Nippelen koster vel en hundrings, blir fort å legge på en null da tenker jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Mulig de har åpen TESS Øst Alnabru 23 14 11 10 Verkseier Furulunds vei 9 0668 Oslo Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
valvolainen Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 brødrene haaby har vel åpent lørdager? Et stykke å kjøre men:) http://www.haaby.com/ Lørdag: 09:00 - 13:00 Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Har vært mange her i dag med slanger.... vet du hva gjenger det er ? Sitér dette innlegget Link to post
stratos Svart 12.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Hei Ja, det er 1/4" NPT i ene enden, og 3/8" for slange i andre enden. Sånn: http://www.boatersland.com/tel-hf5529.html (Vinklet eller rett spiller ingen rolle) Jeg har tatt noen telefoner, en kamerat skulle sjekke. Hadde vært greit å spare kjøreturen t/r rakkestad :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Jeg har 1/4" npt 3/8" bsp uttv i hylla . Stenger ett og kan legge på uttsia døra om det krise. 45.- bæks stk. Har den i 90 grader kun 1/4" 1/4" , må evt sette på et adapter opp til 3/8" . Skal mot sarpsborg etterpå om du skal harry handle så kan du få dem i hånda om alt går til %&//)/&% Sitér dette innlegget Link to post
stratos Svart 12.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Jeg gir opp.. Rakkestad ble litt for langt, spesielt i og med at bilen i utgangspunktet er opptatt på annet hold. Har vært en runde rundt på telefon, og på et par steder, det nærmeste jeg kom var to nipler som var riktige, men som var solgt og ventet på å bli hentet i dag. Jeg får dra innom polet og kjøpe en flaske vin, og ordne nippel til uka, og båt neste helg.. Men takk for god hjelp fra alle som har svart. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 (redigert) Jeg gir opp.. Men takk for god hjelp fra alle som har svart. Prøvde du å ringe Tess vakttelefon? Hva skulle De ha??? Redigert 12.Mai.2012 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
stratos Svart 12.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Prøvde du å ringe Tess vakttelefon? Hva skulle De ha??? Nei, droppet det. Min erfaring er at sånne vakttelefoner sjelden koster under en tusenlapp, og da kan jeg vente til uka.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.