TomHaug Startet 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2012 Hei Jeg har kjøpt en 46 for Skimmer og fått en båtplass på Kongen i Oslo. Jeg skal bo i båten hele året. Er det noen som har noen forslag til forsikring? Alt dette er nytt for meg, så jeg mottar all hjelp med stor takk!! mvh Tom A. Haug Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Her er det bare å ringe rundt. Store forskjeller som gjør det vanskelig å svare generelt. Men vær obs på at en del billige forsikringer kan ha ande dekninger, f.eks har en del utenlandske selskaper ikke rettshjelpsdekning. For min egen båt er Gjensidige og Terra ganske rimelige, mens If og Vesta er veldig dyre. Vi snakker opm prisforskjeller på nesten 3x det billigste. Også forskjell på hvem som inkluderer jolleforsikring og hvem som krever tilleggsdekning av det. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Sjekk norwegian broker Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Er dette en megler eller er det et selvstendig forsikringsselskap? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Megler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.