Kimandre88 Startet 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2012 Hei, har en md11c som starter veldig lett når den er kald, men hvis jeg kjører ca 15 min og stopper den igjen vil den ikke gå, når jeg prøver og starte den varm , går den på ca 500 omd i ca 10 sek før den stopper igjen, noen som har noen tips til hva det kan være.? Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Ingen som har noen ide? Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Det er ikke så lett å stille noen fjerndiagnose på det symptomet du beskriver. Går motoren i timesvis hvis du ikke stopper den? Når den går, leverer den som normalt på fullt turtall? Er dieselfiltrene skiftet? Nylig skiftet? Har problemet oppstått nylig? Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Ja den går når den først går. Hadde en tur på 2 timer uten problemer helt til jeg stoppet den. Diesel filter er ikke byttet i år. Motoren gikk helt fint til jeg tok opp båten høst. Turtall er som normalt. Merket problemet da den blei sjøsatt på torsdag Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 PÅ meg virker dette som et diesel problem eller mangel på det ved at det oppstår et vakuum i pumpa når den går og da den blir varm trekker den dieselen tilbake slik at det blir et luft rom der. Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Hvis det hadde vært et luft rom burde den vell ikke startet lett igjen når den blir kalf? Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Fant ut av det :) det var en o-ring som var sprukket på dieselpumpa. Så det har sikkert sugd luft derfra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.