Bayliner32 Startet 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2012 Hei, som emnetitteln sier er det flere som venter på og få sjøsatt i mjøsa? Vi får ikke gjort stort annet enn og vente men det er veldig fortvilende,serlig når en har venta og vært klar siden i midten av april:-) Sitér dette innlegget Mjøsa er fin den au:-) Hjemmehavn Tjuvholmen på Hamar. Link to post
valvolainen Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Du er heldig som er ferdig... HEr nede i glomma med forbindelse opp til mjøsa er vannstanden fin men været er søppel, så jeg har lang tid igjen:( Vannet kom plutselig for en ukes tid siden. Mulig det skjer noe oppe hos dere snart også? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Sjeldent lav vannstand nå, men heldigvis akkurat nok til at den nye rampa vi har laget i Vingrom kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Dere får slenge hageslangen uti;) Vi har hytte med brygge på oppdal. Der er det regulert av e-verket. Brygga vår er nesten tørr året rundt. de tapper ned hele tiden. Men de har blitt litt bedre de siste årene. Er ikek hvert år vi får lagt til brygga.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jandrea Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Mjøsa er full, det renner i alle fall over nede ved Minnesund. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Faxen Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Dere kan få låne litt av meg, da jeg har 31 meter under kjølen. :giggle: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
abbor Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Det er bare å plassere kjølen riktig på Mjøsa så har en fortsatt ca 450m med vann under den, problemet er nok for noen å komme dit. Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Venter jeg også! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.