Jump to content

Bør lufteskruen til tanken være åpen hele tiden?


larsen2000

Recommended Posts

hvis det er store temperaturforskjeller tanke utsettes for så bør vel skruen ikke være helt stengt. spesiellt om tanken ikke er full.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Tror ikke det er noe du trenger å tenke på så lenge du har tanken i båten.

På jobb står lufteskruen åpen hele tiden, og vi har aldri problemer med det.

Riktignok brukes båten hver dag, (også helger) så det fylles ofte bensin.

 

Hvis du opplever at det bygger seg opp mye trykk i tanken, så kan du jo i

første omgang prøve å ikke stenge ventilen like mye, f.eks. teite og så slakke litt igjen.

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...