Glen73 Startet 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2012 Hei! Er det noen som vet om en kan koble en kartplotter på en Mercruiser 3L 135HK,2005 Mod for å få motordata på plotteren? Hilsen Glen Sitér dette innlegget Link to post
Båtfersking... Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Jeg gjorde det på min Mercruiser 496 MAG HO i fjor. Kjøpte et smartcraft instrument fra Pronav som har utgang til NMEA2000.(Krever altså at plotteren din er det...) Når alle delene var på plass fungerte det uten problemer. Men det er rom for en "fræddaspils" med folket der ute som kan mye om Smartcraft for jeg innser at det er mer muligheter her en jeg klarer å finne utav :-) Men det første du må sjekke er om motoren din er Smartcraft kompatibel for er den ikke det er mitt tips verdiløst... :-) Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 3,0 fra 2005 kan ikke snakke med noen som helst. Da må du ha en MPI motor og en smartcraftklokke som det står om i innlegget over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.