Jmek1 Startet 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2012 Noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i dette? Er i hovedsak tegning på bryter panel305 jeg trenger nå, men skulle gjerne hatt tak i el tegningene over hele båten. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Heisann! Jeg har det liggende og har forsøkt å laste det opp på baatplassen. Send meg en IM med mailadresse så skal jeg sende det til deg.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Lagre det som jpg fil, last opp som bilde Du kan bruke irfanview for å endre filtype Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Hmm - jeg får "Error You aren't permitted to upload this kind of file" unansett hva jeg gjør... Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Heisann! Jeg har det liggende og har forsøkt å laste det opp på baatplassen. Send meg en IM med mailadresse så skal jeg sende det til deg.. Flott . Kan du sende de til jtdalen@frisurf.no ? Takker Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Da er mail sendt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.