Jump to content

hvordan kan man feste vadbein uten å skru i ripa?

O.Olsen

Recommended Posts

Hei...

Kjøpt et vadbein av aluminium med tre ruller. Men lurer på hvordan jeg skal feste det på rekken uten å måtte skru det fast ??

Kunne jo brukt skruer og muttre, men har ingen mulighet til å komme på undersiden da rekken er helstøpt.( Rana 17 fot)

Er det noen der ute som har et godt forslag å komme med ???........

Det ideelle hadde vært om man kunne ta det bort når man ikke brukte det.........tenkte da på noe som ble skrudd fast på en brakett eller noe i den duren......

Alle forslag tas imot med takk

Jeg lurte på det samme ang.feste av fiskehjul som jeg ikke ville ha

montert permanent.endte opp med å lage en konsoll som jeg monterte det på.Selvlensende flatt utedekk.tok så en plate av kryssfiner stående fra dørken innvendig og opp til ripen,En 2"4" plankebit på tvers oppe som gir feste for utstyret du vil montere,og så fasongskjerte sider og front ut mot sjøen som gir støtte.Dette blir da en kasse som man kan tre nedover skutesiden....Ble dette forståelig?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...