O.Olsen Startet 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2012 Hei... Kjøpt et vadbein av aluminium med tre ruller. Men lurer på hvordan jeg skal feste det på rekken uten å måtte skru det fast ?? Kunne jo brukt skruer og muttre, men har ingen mulighet til å komme på undersiden da rekken er helstøpt.( Rana 17 fot) Er det noen der ute som har et godt forslag å komme med ???........ Det ideelle hadde vært om man kunne ta det bort når man ikke brukte det.........tenkte da på noe som ble skrudd fast på en brakett eller noe i den duren...... Alle forslag tas imot med takk Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Jeg lurte på det samme ang.feste av fiskehjul som jeg ikke ville ha montert permanent.endte opp med å lage en konsoll som jeg monterte det på.Selvlensende flatt utedekk.tok så en plate av kryssfiner stående fra dørken innvendig og opp til ripen,En 2"4" plankebit på tvers oppe som gir feste for utstyret du vil montere,og så fasongskjerte sider og front ut mot sjøen som gir støtte.Dette blir da en kasse som man kan tre nedover skutesiden....Ble dette forståelig? Sitér dette innlegget Link to post
O.Olsen Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Joda, en forståelig løsning. Men dette fiskehjulet trenger mere stabilitet enn et vadbein... Skal forsøke meg med en liten tvinge som jeg fester vadbeinet til, så sette denne over ripa å skru til..........Håper det vil funke Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Jada,jeg tenkte at en liten smekker sak som du trer litt nedover ripa holder til et vadbein. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.