Saltværingen Startet 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2012 Vannpumpa i min Yamaha 50 firtakter fra 2001 har havarert. Rester av impelleren har brent seg fast over det hele, så jeg tror jeg blir nødt til å bytte hele pumpa. Hvor er det raskest og rimeligst å bestille ny komplett pumpe? Noen som har gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Jeg har bestilt div. Yamaha-deler herfra: http://www.boats.net/. Denne kan også anbefales: http://www.simyamaha.com/ Prisen var halvparten av prisen i Norge, og leveringener rask. -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Saltværingen Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Tusen takk for gode tips, Jørn! Dette ser interessant ut Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 14.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2013 (redigert) Vet ikke hva jeg skal si, men det er tydelig at det er deler norske forhandlere tjener penger på (gitt at de selger noe av det)... Skulle ha meg to bensinpumper idag til min yamaha. Forsøkte meg hos den lokale forhandleren og han skulle ha 1500 pr stk. med forbehold om at han ikke har lest på feil linje eller slått opp feil del så er detdet rimelig heftig. Har funnet pumpa til litt under 500kr på nett hos en norsk nettbutikk. På boats.net tar de ca 200 kr stykket... Så det kan lønne seg å undersøke litt om man skal ha noe. Ellers er det greit å støtte lokalt næringsliv, men det får være måte på :) Redigert 14.Mai.2013 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
pepeminus Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Hehe, googlet litt rundt etter NGK-plugger og oppdaget at i Amerika kostet en B8HS-10 bare 12Nkr, på norske nettsider varierte dem mellom 40-89 kroner stykket! legger man til postens satser, blir det horrible priser i Norge. Utrolig høyt prisnivå vi har lagt oss på her på berget... (Kjøper seff plugger hos lokal forhandler, var bare ett eksempel) Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Hei Jeg liker også og bestille på nett fra utlandet men noen ganger er det greit å ha en dialog mtp feilsøking etc Før en bestiller delene. Og for meg er det det samme hvem jeg bestiller av, liker at varene kommer i posten så jeg slipper å dra til byen etc... Så jeg har bestilt litt forskjelig av firma aug. faxvaag a/s / mail: yamaha@hitra.com Kjappe og greie svar, og delene kommer fort i posten. larss Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.