Jump to content

Yamaha deler - hvor kjøpe?

Saltværingen

Recommended Posts

• 1 år senere...

Vet ikke hva jeg skal si, men det er tydelig at det er deler norske forhandlere tjener penger på (gitt at de selger noe av det)... Skulle ha meg to bensinpumper idag til min yamaha. Forsøkte meg hos den lokale forhandleren og han skulle ha 1500 pr stk. med forbehold om at han ikke har lest på feil linje eller slått opp feil del så er detdet rimelig heftig. Har funnet pumpa til litt under 500kr på nett hos en norsk nettbutikk. På boats.net tar de ca 200 kr stykket... Så det kan lønne seg å undersøke litt om man skal ha noe.

Ellers er det greit å støtte lokalt næringsliv, men det får være måte på :)

Redigert av chrisrik (see edit history)

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Hehe, googlet litt rundt etter NGK-plugger og oppdaget at i Amerika kostet en B8HS-10 bare 12Nkr, på norske nettsider varierte dem mellom 40-89 kroner stykket! legger man til postens satser, blir det horrible priser i Norge.

Utrolig høyt prisnivå vi har lagt oss på her på berget... (Kjøper seff plugger hos lokal forhandler, var bare ett eksempel)

Hei

Jeg liker også og bestille på nett fra utlandet men noen ganger er det greit å ha en dialog mtp feilsøking etc

Før en bestiller delene.

Og for meg er det det samme hvem jeg bestiller av, liker at varene kommer i posten så jeg slipper å dra til byen etc... Så jeg har bestilt litt forskjelig av firma aug. faxvaag a/s / mail: yamaha@hitra.com

Kjappe og greie svar, og delene kommer fort i posten.

larss

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...