Inter 9000 Startet 13.Mai.2012 Del på Facebook Startet 13.Mai.2012 Her en Raymarine A 65. Denne stod i båten, har satt meg inn i det meste, stillt inn så den er brukervennlig. Har fått fram trip, fart, volt og vanntemp i skjermen, foran kartet. Men hvordan nullstiller jeg trip.. Hvor i menyen, Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Worry II Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Jeg har A70, og her må jeg holde inne meny-knappen i 2-3 sekunder for å få fram menyen for det. Jeg hjenner ikke A65, men her fant jeg manualen, om du ikke har den: http://www.retrevo.com/search/v2/jsp/mytrevo/myTrevo.jsp?page=man Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 16.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Takk for svar. Det skal jeg jammen prøve. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sjøga Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 hvor finner du tripp data? har du svinger med fart å dybde tilkoblet?? har samme plotter men klarer ikke finne det Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 kan jeg ikke huske i farta, men da kan jeg finne ut igjen. tror det ligger under oppsett skjerm. Da kan du velge hva som skal ligge "foran" kartet Ja har svinger med temp, fart og dybde. Farten der er ikke riktig. gps fart heter sog av en eller anna grunn. Syntes denne kart maskinene er litt treg på oppdatering i litt fart. er det bare meg som syntes det.? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 20.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Skal sjøsette tirsdag. Vet ikke oom det er heldig å ha på plotteren med ekkolodd modul når båten ikke er i vann. Har ikke sjekket ut menyen 100% enda. Men er det noen som har peilig på hvordan trip en slettes. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.