k-line Startet 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2012 Vi har kjøpt en Agder 840 - altså en kalesjebåt, og jeg lurer på hva slags dyner som egner seg best og gir mest komfort? Funker det at dynene er i båten mellom hver tur, eller blir de fort fuktige slik at det er bedre å ta med dyner når man skal ut på tur? Sitér dette innlegget Link to post
Jan Erik Bang Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Hei.Jeg lar alt av sengetøy ligge i båten hele sommeren,går så fint atte. Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 (redigert) Jeg har både dundyner og sommerdyner i båten min, og det er ikke noe problem. Tar de ut og hjem om vinteren. Redigert 13.Mai.2012 av Leon Latex (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Vi hadde summer family 27AC, hadde dynene i båten heile sesongen. Om det var fukt ombord, så var det stort sett under bruk, varme og koking og regnvåte unger ut og inn som laga fukt Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kimandre88 Svart 13.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2012 Jeg har også dynene i båten hele sommeren, har aldri vært fuktige, jeg har noen tynne sommerdyner fra ikea. Trur de koster 19 kr. Hehe Sitér dette innlegget Link to post
JensKH Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 I min kalesjebåt, så ligger dynene i sengen i stikklugaren hele året. De holder seg tørre og fine. Om vinteren så er det bare å fyre opp varmeapparatet en time eller to, så er det helt behagelig å legge seg. Sitér dette innlegget Link to post
k-line Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Så bra! Takk for svar folkens. Da blir det å kjøpe nye dyner til båten. Bruker dere tynne dundyner, syntetisk eller thermodyner? Sitér dette innlegget Link to post
k-line Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Fint å slippe å frakte dyner til og fra etter hver tur... Veldig nybegynner med båtliv, så ser spørsmålene mine er en del mer elementære enn det dere ellers diskuterer her inne. Fint å få svar uansett! Takk igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.