Hjartholm Startet 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2012 Hei Skal selge min 40 hk Tohatsu. Har en som ønsker å kjøpe, men må sende motoren nordover til enten Trondheim eller Rørvik fra Bergen. Noen som har noen tips til noen som kjører transport oppover? Tenkte kanskje hurtigruten er mest aktuell. Går den innom disse stedene, og er det noen som vet hva det koster i frakt for en slik motor? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Trondheim er da ikke nordnorge! Hurtigruten stopper i Trondheim så det kan funke. Hvis ikke kan du henvende deg til nor cargo og lignende firma. Mange lastebiler som kjører opp regner jeg med.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hjartholm Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Hehe..Har gjort meg en vane og kalle alt ovenfor Møre og Romsdal Nord-norge. Beklager... Men kjøper skal visst ha sjekket opp i Transport på veien, men sa det ikke gikk noen biler Nordover i nærmeste fremtid, og mente at det måtte bli transport med båt. Sitér dette innlegget Link to post
Zetha Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Mannen min og jeg skal kanskje oppover og da blir det til at vi reiser om kvelden 17.mai - vi kan ta den med for en billig penge. Send meg en mail om det er av interesse. Vi har en campingvogn som vi skal selge - vi bor i nærheten av Bergen. De som ønsker å kjøpe vognen bor i Vadsø, så her snakker vi både om nordnorge og avstand. Vi har undersøkt med transport, men det blir forholdsvis kostbart. Sitér dette innlegget Jannicke - matros og kapteinens assistent på "Zetha" Link to post
O.Olsen Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Fikk fraktet en 40 hk med hurtigruten fra Bergen like etter påske, å dem skulle ha 3000 kr for det. Men fikk 1000 kr i rabatt også (pluss MVA) Så totalt 2500 fra Bergen til Stamsund.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.