All In Startet 14.Mai.2012 Del på Facebook Startet 14.Mai.2012 Noen som har oversikt på fraktselskap og evt priser på dette? Voldsomt dyrt? Dvs frakt på dekk på en lastebåt. Vil vurdere dette opp mot fem feriedager og drivstoffutgifter. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 En bekjent kjørte egen båt ned på under eit døgn. Ingen kosetur då. Men rask levering. Slapp å ta arbeidfri. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
pipp Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Mainship? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 På bil? www.eriksenkran.no Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Biltransport her vil nok ikke være aktuelt tror jeg. En båt på 39 fot blir spesialtransport med følgebil foran og bak pga bredde og lengde. Dette koster fort mye penger. Videre så vil vel en så stor båt også trenger en semi med lavt lasteplan pga tunneler vi har i Norge. Sjøveien som dekkslast er vel mest naturlig hvis du ikke får noen til å kjøre båten rundt for deg da. Har du søkt på nettet her så ser du at medlemmer har gjort dette tidligere mot en (liten) økonomisk kompensasjon. Hvilken båt snakker vi om her? Marsjhastighet osv.??? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 (redigert) Vi snakker Mainship 390 ja;-) Var i Bergen i dag og besiktiget. En god mulighet er å finne et par skippere som er villig til å kjøre den rundt. Vi prater marsfart på 8,5-9 knop. Redigert 14.Mai.2012 av HurumRonny (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Da kan jeg lavær å fornye lotton Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Dette var jo en makeløs flott båt. Må jo være en drøm å reise på langtur med noe slikt. Vil tro du finner noen som kan hjelpe deg rundt kysten med denne båten fra Bergen. Se om du finner link til Vennetjenesten her på forumet og legg inn din informasjon så skal du bare se at du finner noen som har lyst på en tur. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 (redigert) Hadde ikke vært i tvil med en så flott skute: Ta turen! Det var da en usedvanlig flott skute. Ser ut til å være mye båt for pengene; det må jeg si. Og skulle det være et problem med å ta denne nedover selv, vil jo det sikkert køe seg opp her på Båtplassen med villige skippere. Redigert 15.Mai.2012 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
LALUNA II Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Sendt deg en IM Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars O Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Hei. Jeg skal ta samme turen i pinsehelgen. Avreise Bergen fredag ettermiddag. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Ingen dum ide å gå i følge ----du går vel med omtrent samme fart ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars O Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Skal ha med en med kystskipperen som tilfeldigvis er min sønn..... Regner med å gå med rundt 12 knopp da båten ikke trives over 16. Selvfølgelig må været passe for turen og i følge langtidsvarselet vil vi få en fiiin tur. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 du får sikkert en fin tur rundt Lars o Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Blir nok noe fort for Mainshipen for den marsjer på 8-9 kn Men trådstarter dukker vel opp i tråden igjen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars O Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Er plass til deg også Hpb70! Sponser tilogmed fly hjem... Lars O Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 17.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Beklageligvis glapp denne båten fra meg. Og det er jeg veldig trist og lei meg for. Det var absolutt en perle av en båt. Takker for den interesen som er vist på linken. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Det var jo trist for deg ..håper du finner en annen grei båt ...Lykke til God tur LarsO Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars O Svart 18.Mai.2012 Del på Facebook Svart 18.Mai.2012 Takker LaLuna.... værmeldingene er på vår side, enn så lenge.... Turen blir rikelig dokumentert! Lars O Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2012 Del på Facebook Svart 18.Mai.2012 Ja ser jo veldig bra ut foreløpig ja Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Hvordan går turen LarsO ?? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
EIRINA Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Vi håper også og gå i fra Strusshavn på Askøy til Asker i Pinsehelgen håper på en knalltur Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Vel Laluna....det er nesten en uke til pinsehelgen, så jeg sitter i Oslo og ser på TV @A-Joda: Vet ikke hvor fort du går, men skal vi utveksle tlf nr og holde kontakt på turen? Lars O Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 hvorfor ikke Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Hehe Ja var visst en uke før skjema Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.