Javi Startet 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2012 Jeg har demontert eksosrøret for å få sveiset på et nytt bend, da det var tæret hull. Før jeg monterer røret igjen må jeg skjære en ny pakning. Den gamle pakningen var 2 mm tykk. Jeg kjørte innom Biltema, og tok det nesten som en selvfølge at jeg fikk tak i pakningsmateriale der. Jeg tok feil... Noen som har tips om hvor jeg får kjøpt en plate? Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Hvor i landet bor du kan jo være greit å skrive :-) Sitér dette innlegget Link to post
Marna-Man Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Rart at du ikke fant på biltema, jeg har kjøpt forskjellige typer pakningsmateriale der.. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Hvor i landet bor du kan jo være greit å skrive :-) Nja... I signaturen min står det Frogn...... Rart at du ikke fant på biltema, jeg har kjøpt forskjellige typer pakningsmateriale der.. Jeg snakket med betjeningen der, men det eneste de kunne hjelpe med var monteringspasta. Pakningsplatene tålte ikke høy nok temperatur. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Vi har graflam på jobb, vestpak.no Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Nja... I signaturen min står det Frogn...... Ok ser ikke det på telefon apper til forumet.. Men jeg vil og som karen over, foreslå vestpak. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Det er mulig å få sånne eksospakningssplater igjennom veng. Du har sikkert en eksosforhandler i nærheten av deg. Art.nr 256-035 Disse er litt små , men jeg tror dem har større og. Ellers så får du eksospakningsplater i forskjellige tykkelser du kan klippe ut av, fra andre rekvisita forhandlere. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Std er 1.5mm Gr. lam - 2 Tåler godt 1000c mens spørs hvordan den er montert. Men send en Pm med dim. så kan jeg ordne deg en bit. 2mm Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 På et verksted for større båter, der har de sikkert pakninger i m2-vis Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 16.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2012 Std er 1.5mm Gr. lam - 2 Tåler godt 1000c mens spørs hvordan den er montert. Men send en Pm med dim. så kan jeg ordne deg en bit. 2mm Hei Boati! Dette høres jo fantastisk ut, Har sendt deg en IM. Erik Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 16.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2012 http://www.vestpak.no/ Eg fikk tak i plate som eg klippet og tilpasset. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
boati Svart 16.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2012 På et verksted for større båter, der har de sikkert pakninger i m2-vis Båter? Vi har plater på 1.5x1.5mtr x 1.5-2.0-3.0mm Leveres / brukes mest i oljeindustrien. Og til eksos. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 30.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Har vært borte noen dager, og jammen lå det en pakke og ventet på meg. Takk for hjelpen, Boati! Har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.