BårdK Startet 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2012 Vet ikke om det er nevnt tidligere, men det meldes om mange ledige plasser. Prisene er ikke ekstremt lave, men slår privatpriser i Asker og Bærum: http://lean.pressis....nen/Priser.aspx I tilegg kommer kr. 200 for medlemsskap i båtforeningen. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 Er man to med en ca like stor båt kan man da leie en 6 meter båtplass og dele den i to? om begge båtene går inn? hehe.. var ikke så stor forskjell fra 3m til 10 meter bredde.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BårdK Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2012 La også merke til at de største plassene var relativt lavere priset. Longsideplassene var også billige, flott for de med katamaran. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Leieprisene har falt ganske mye i år, ser jeg. En del omsetning av båtplasser til langt under fjorårets priser. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 I Leangbukta - er det kun leieplasser eller mulighet for faste kjøps-plasser? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 I utgangspunktet er det leieplasser. Men det er nettopp bygget nye plasser (opp mot 500 tror jeg) og kanskje noen vil selge dersom man ikke får leid ut plassen. Jeg har ikke fått beskjed om at min plass er utleid for sesongen og dersom dette gjentar seg selger jeg muligens plassen min. Det går vel uansett på ansiennitet i båtforeningen, men jeg fikk kjøpt en av de nye plassene (4,5 m. til ca. 140k) etter bare to års medlemsskap. Etter at jeg kjøpte plassen har jeg solgt båten og skaffet hytte og hyttebåt. Da jeg ringte for å høre om jeg kunne selge plassen min i fjor sommer (før de var ferdige) ble jeg spurt om jeg var gal. Jeg valgte derfor å beholde den med sikte på utleie og muligens kjøp av større båt senere dersom jeg får større båtplass også i nærheten av hytta. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Det er ledige båtplasser til salgs i Leangbukta. http://lean.pressis.com 2,5m, 3m, 3,5m Fint sted og ikke sinnsyke priser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.