Jump to content

Mistet oljetrykket på vp 2030c

ukjent

Recommended Posts

Etter å ha montert min "nye" motor i båten, registrerte eg ved oppstart at det ikkje var oljetrykk. trudde først det var instrument/giver. men etter å ha skiftet ut dette, viser det fremdeles ikkje noke trykk.

skrudde ut giver og startet opp, kom ikkje noke oje ut hullet der.

skiftet også ut oljefilter. uten at det hjalp. tidligare stod det faktisk eit disel filter montert i staden for oljefilter?! stod i vertfall det på filteret. startet også opp motoren uten oljefilteret på. og då burde det vell komme ut olje der. men det gjor det heller ikkje.

Er det nokon som kan ha ide om kva som er gale? det merkelige med det er at for ei lita stund sida starta eg opp motoren før den vart montert i båt. og då hadde eg 4 bar i trykk på tomgang kald motor. så forstår ikkje kva so kan vere feil.

har sjølv "overhalt" motoren. etter at eine stempelet hadde brent fast stempelringane. (skiftet stempel og fjerer) motoren såg ellers strålande ut. og ikkje teng til noko slitajse.

Håper nokon har ei ide om kva dette kan vere. blir veldig frustrer og irritert.

Fikk problemer etter montering av ny brukt motor jeg og. Til meg var det blitt en bulk i bunnpanna under transport som jeg over så. Jeg måtte ut med motoren og rette bunnpanna og justere olje pickupene på nytt, den var blitt justert så høyt slik stt den tok luft..

Scand Dynamic 7100 5,7 volvo penta 290DP-A 1990 modell

"Lysholm 2,5" 26"Tresnekke sabb 6-12 semidiesel 1950 modell

du seier noko der!

har hatt motoren ut og inn nokon gonger. for å tilpasse motor rommet og fester osv.... masse skjæring og plastring. for den tok faktisk nedi med bunnpanna

så kan hende den ar fått seg ein smell.

må vell skru utav motoren igjenn........ så får sjekke det også når eg fyrst er i gang.==)=)

• 2 uker senere...

fekk olje trykk. men veit egentlig ikkje kva som var gale. sjekka pumpa og hadde av bunnpanna osv. såg ikkje noko gale med røyr fra sump til oljepumpe. men fylte olje i eit kammer rundt oljepumpa.

olja som hadde vært hadde sikkert rent vekk, etter som at motor hadde hengt skjeivt ei stund. mulig at olja ikkje fekk renne tilbake etter montering i båt.. ikkje godt å sei. men oljetrykk fekk eg. neste n5 bar på tomgang kald motor. det må jo vere fint=)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...