Arwen Startet 15.Mai.2012 Del på Facebook Startet 15.Mai.2012 Hei Har fått hull i trimflaps slangene inn mot beholderen/motoren som driver dem. Slangene er festet med en klem hylse i beholderen. Er det noen av dere her som vet om noen som kan anskaffe klem hylser på 1 tomme? Har prøvd Tess og diverse bilmekanikere uten hell. Synd å måtte skifte hele skiten pga 2 klem hylser. Håper noen har noen gode råd. Mvh Arrien Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Gurba Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Kan du legge ut et bilde av dem ? Presshylser fås i høy og i lavtrykk. Lavtrykkshylsene er bare tynne blekkhylser som man bruker ei annen presse på. Ser ikke helt for meg hva du mener her. Sitér dette innlegget Link to post
Arwen Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 hm klarer ikke helt å poste bildet. Finner ikke bilde knappen. kune en url greie Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Arwen Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Der Kom den ja. Bildet er tatt fra siden av mutteren. Den er ca 1 tomme. Tror den er eksakt 1 tomme. Man ser hylsen som stikker litt ut og den svarte slangen som er kuttet av på begge sidene. Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Arwen Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Her kommer et bedre bilde Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Bearded Beast Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 (redigert) klemhylse på 1" ?? Nå veit ikkje eg hva slags trimplan du har men mine Bennett slanger er ikke mange mm. 10 kansje? Og reservedeler er tilgjengelig. Til nevnte Bennet koster den 20 kr. Du får ta en titt på Telmo.no Redigert 15.Mai.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Jeg må se inni muttra på annlegget , men om du får tar i orginal til 25 kroner er det ikke noe og lure på. Her er det konusen som er krympet og må erstattes , hylsa/muttra kan du bruke på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Sven-Erik2 Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Prøv GH Fittings, de har meget bra utvalg på slike ting. GH FITTINGS AS. Myråsdalen 7 , Postboks 134 , 1429 VINTERBRO | Telefon: + 47 41 40 38 99 | Fax: +47 21 95 18 30 | Epost: ordre@fittings.no ... http://www.fittings.no/ Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 18.Mai.2012 Del på Facebook Svart 18.Mai.2012 Ser ut som standard Bennet tilkobling. Dette får du tak i hos alle som fører Bennet. Jeg kjøpte de samme delene hos Swang på Lysaker - måtte bestilles og tok et par dager. Fikk selvfølgelig ikke akkurat det jeg skulle ha - fikk et "kit" med slanger og alt. De har sprengskisser - så det er bare å peke på skjermen og si hva du skal ha :) Det viktig å følge anvisningen på hvordan du strammer mutteren mot kon første gang slik at hylsa klemmer riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.