Christensen Startet 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2012 Sitter og kikker i diverse nettbutikker, har funnet en fra Sleipner som heter SP60, noen som har erfaring med denne? er 26 cm3 pumpe greit eller burde jeg velge ei pumpe med litt større kapasitet, er jo mye ratting ved finmanøvrering på en sånn båt uten pysevisp! Noen som vet hvor man får dette til best pris?? Håper på litt hjelp og tips her! Christensen Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Christensen Svart 18.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 Ingen som har erfaring med Sleipners styringer?? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
beauty of aqua Svart 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 sjekk iallefall at du får med skikkelige hydraulikkslanger. jeg har nettopp byttet mine som var syltynn i godset...og det aller mest festlige er at en ikke merker lekkasjen før etter en god stund.for mitt vedkomende gikk det utover taket i stikkabinen. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Snartsommer Svart 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 Hei! Jeg har sp 60 i montert i en scand nordic 27. Har byttet sylinder i fjor pga lekkasje, men det tror jeg skyldtes forrige eiers bruk av feil olje. Er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 18.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 Ok! da går jeg for gode slanger som er godt festet og en olje som anbefales av fabrikanten, hvor store rattpumper har dere og hvor mange turn fra side til side? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
beauty of aqua Svart 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 usikker på pumpens størrelse,men har nesten 8 turn fra ene til andre siden..syns det er litt i overkant. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Christensen Svart 18.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 Ser i en pakke i en nettbutikk at den selges med 26ccm rattpumpe, kanskje en ide å gå opp en størrelse?? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.