Victora III Startet 21.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2005 (redigert) Registerte i fjor at båten ikke trimmet helt jevnt på flapsene. D.v.s at når begge flapsene var helt nede lå båten ikke jevn i vannet. På land ser jeg at den ene sylinderen ikke går så langt ut som den andre. Det er også olje på staget på den. Dette er vel et tegn på at den er moden for skifting eller? Oljestanden har imidertid ikke sunket merkbart i tanken. En ny sylider (QL) koster bare en 8-900 og tenkte at det er like godt å skifte den nå når båten er på land så en slipper å skifte når båten er kommet på vannet. Noen som har gode råd for å tette skroggjennomføringen for slagen som vel også må skiftes sammen med sylinderen (denne er under vannlinjen)? Redigert 21.Januar.2005 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 21.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2005 Ja, jeg anbefaler å skifte nå. Har du slange igjennom? Jeg har rør igjennom, og slangen blir koblet til på innsiden. Rundt røret tetter en med Sikaflex. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.