theppan07 Startet 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2012 (redigert) Har orginalt Faria instrument i en Trophy 2052 (amerikansk). Sprekk i glasset gjorde at jeg kjøpte nytt Faria instrument på Maritim. Forsøkte å skifte idag, men det nye instrumentet viste nesten full tank i stedet for i underkant av 1/4 tank. Har koblet riktig. I bruksanvisning som følger med ser det ut til å være forskjell på amerikansk og europeisk utførelse (motstand). Kan jeg sette på en motstand i serie inn på instrumentet og vet noen hvilken verdi den skal ha? Redigert 18.Mai.2012 av theppan07 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 hmm var det ikkje så at motstanden gikk andre veien i US versjon skal tro Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 19.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2012 (redigert) Hvis du søker finner du svar. Mange tråder om dette. Tatt i fra hodet europeisk ohm 0-180 US ohm 240-60. Ergo du har fått ett europeisk instrument og må bytte giver. Biltema har bra WEMA givere til en billig pris. Redigert 19.Mai.2012 av Jori (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 19.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2012 ok. takk for svar. Da blir det tur til Biltema, eller bestille nytt fra USA. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 19.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2012 Biltema sin giver er bra. Jeg har samme løsning som deg på min us båt, europeisk instrument og Biltema/Wema sin giver. Mye bedre den wema giveren enn den vippearmen som faria bruker. Der varierer volumet i tank med skvulpingen på tanken. Billigere å kjøpe giver fra Biltema enn å bestille fra statene med frakt og det der i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.