MajorAndy Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg kan se dig men kun som en grå båd uden navn. Jeg ville afinstallere appen og installere den igen og derefter udfylde mmsi, navn og Marine Traffic kodeord igen og se om det hjælper. Så noget lignende hos en ven og da hjalp det med en geninstallering. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg kan se dig men kun som en grå båd uden navn. Jeg ville afinstallere appen og installere den igen og derefter udfylde mmsi, navn og Marine Traffic kodeord igen og se om det hjælper. Så noget lignende hos en ven og da hjalp det med en geninstallering. Merkelig at det blir sånn, da det kommer opp bilde og gode greier. Må jeg lage helt ny profil også da? Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg endret litt båttype og og andre data på tab'en, og da tok det en stund før jeg så båten på marinetraffic.com Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg får hele tiden fail,rejected by server ! Fungerte før jul, men nå er den ikke i orden :/ Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MajorAndy Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Da det samme skete for min ven var det ikke nødvendigt at lave ny profil. Bare afinstallere app og installere igen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Det ser sånn ut når jeg er påligget med Mac Det ser sånn ut når jeg er avlogget Hvorfor er det grått, og ikke mulig å forandre på? Jeg har basiversjonen Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg kan ikke hjælpe med det med macen. Bruger du mais på iPhone eller Android? Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 14.Juli.2014 Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Jeg lagde en egen tråd, men ingen svarte der så kanskje jeg har mer hell i denne tråden :)Min mAIS starter å logge av seg selv (Android HTC One). Etter at jeg har stoppet loggingen og gått ut av APP'en så kan det gå ca en time og så får jeg mail om at jeg logger.Når jeg så åpner app på nytt så er loggingen igangsatt!!...Jeg må inn i kontrollpanelet og tvangsstoppe app for at den skal "holde fred"! Jeg finer ingen OFF knapp i selve app'en... kan der være en avsluttningsknap som jeg ikke har funnet? Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Tom Rør Svart 15.Juli.2014 Del på Facebook Svart 15.Juli.2014 Da er ting på stell igjen, og nå kommer all info opp. Bilder og gode greier. Takk MA. Jeg bruker Ipad til selve mAIS´en. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 16.Juli.2014 Del på Facebook Svart 16.Juli.2014 Fungerte fint igjen hos meg nå etter et par dager der det ikke kom opp noen data! http://www.marinetraffic.com/no/ais/details/ships/825812594 Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ronald Svart 16.Juli.2014 Del på Facebook Svart 16.Juli.2014 Fungerte fint igjen hos meg nå etter et par dager der det ikke kom opp noen data! Gjorde du noen "grep" i form av av-/ny-installering av app el.l., eller bare kom det i orden igjen helt av seg selv? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 16.Juli.2014 Del på Facebook Svart 16.Juli.2014 jeg sletta appen og la den inn på nytt, uten at det skjedde noe.. tror det bare måtte gå et par dager.. så fungerte det igjen på den nye telefonen. Så man må bare legge inn alle dataene, og så vente noen dager. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
MaSa Svart 16.Juli.2014 Del på Facebook Svart 16.Juli.2014 Min begynte plutselig og fungere igjen. Men når jeg sjekker current track så er den helt på jordet! Kjører over land og Strand uten hemninger'! Har rapportering hvert 1 min Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Andresh Svart 23.Februar.2016 Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Jeg har en Ipad liggende fast i båten. Denne blir b.la brukt opp mot mAIS. Jeg har et ønske om at denne skal sende konstant til mAIS (Irriterende da jeg ofte glemmer å starte sending på vei fra hjemmehavn) Ser at den slutter å sende etter ca 12 timer. Går dette an å fikse tro? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.