Jump to content

mAIS fra Marinetraffic. Sender data, men vises ikke på kartet

Stein-Erik

Recommended Posts

Jeg kan se dig men kun som en grå båd uden navn. Jeg ville afinstallere appen og installere den igen og derefter udfylde mmsi, navn og Marine Traffic kodeord igen og se om det hjælper. Så noget lignende hos en ven og da hjalp det med en geninstallering.

Merkelig at det blir sånn, da det kommer opp bilde og gode greier. Må jeg lage helt ny profil også da?

Jeg lagde en egen tråd, men ingen svarte der så kanskje jeg har mer hell i denne tråden :)
Min mAIS starter å logge av seg selv (Android HTC One). Etter at jeg har stoppet loggingen og gått ut av APP'en så kan det gå ca en time og så får jeg mail om at jeg logger.
Når jeg så åpner app på nytt så er loggingen igangsatt!!...
Jeg må inn i kontrollpanelet og tvangsstoppe app for at den skal "holde fred"!

Jeg finer ingen OFF knapp i selve app'en... kan der være en avsluttningsknap som jeg ikke har funnet?

Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere.

https://baatplassen.n...hp?product=5533

jeg sletta appen og la den inn på nytt, uten at det skjedde noe.. tror det bare måtte gå et par dager.. så fungerte det igjen på den nye telefonen. Så man må bare legge inn alle dataene, og så vente noen dager.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...