Hank Startet 19.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2012 Jeg skal bytte frostvæskeblandingen på ferskvannskretsen i varmeveksleren. Motoren er fra 1997, og jeg har ingen problemer med kjølingen. Renser jevnlig saltvannskretsen med systemrens, og lurer på om jeg skal gjøre det samme med ferskvannskretsen også som en forebygging av kjøleproblemer. Hvor vanlig er det med belegg i ferskvannskretsen? Jeg kan i alle fall ikke se noe slikt ved påfyllingslokket. Det er litt plundrete å komme til tappekran osv, så jeg lurer på om det er verdt bryet. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 19.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2012 Veldig vanlig spør du meg. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Hank Svart 27.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2012 Etter bruk av systemrens ble kjølevæsken forvandlet til en brun grøt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.