Windy37GM Startet 19.Mai.2012 Del på Facebook Startet 19.Mai.2012 (redigert) Vi sitter i en Norstar 290, men finner ikke ut hvordan vi skal komme til varmeappatatet. Noen som vet? Varmern funker som jernet, vi finner det bare ikke :-) Mvh Bavaria32sport Redigert 19.Mai.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars H. Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Nå tror jeg du bare tuller her. Selv sitter jeg i min egen båt langt fra deg og kan da ikke fortelle deg hvor varmeapparatet ditt er. Er det ikke bare å bruke ører og øyner litt slv da? Gå etter lyden eller følg etter fra luftutaket med øynene dine. Da ender du opp i varmeren! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nor star 290.. Svart 19.Mai.2012 Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Ligger under takplata innerst i stikkøya Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2012 Takk :-) eieren visste ikke, vi får varm luft og har lett overfladisk. Vi fant ingen luker i skapet ute, og dørken var skrudd. Da skal jeg briefe eieren! Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.