frodo_785 Startet 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2012 Hei. Har kjøpt en flott sørlandssnekke fra 1998. Den er satt inn med Owatrol D1 og D2. Flere bord langs vannlinjen har D2 skallet av. Jeg leste i BestMarin båtutstyr at Respect har overtatt produksjonen i Norge etter Owatrol. Funker det fint å erstatte owatrol med Respect? Lurer også på om man kan gå over til jotun clipper I og II, eller må båten strippes for Owatrol-produktene først? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Jeg har brukt clipper 2 utenfor owatrol før men hel, men må skrape minst hele bordet for å få fint resultat uansett da.. Sitér dette innlegget Link to post
frodo_785 Svart 20.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Takk for svar! Ja, jeg kommer til å pusse alle bordene som er slitt. Dekk og vindskjerm trenger puss. På vindskjermen er det også noen svarte områder. Lurte på å gå over til jotun sine produkter, men er usikker på hvor mye forarbeid som da må gjøres. Men om jeg kan ta jotun clipper 2 utenpå owatrol D2, burde de snakke godt sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.