kim-Andre Østgår Startet 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2012 Hei! Jeg har nylig kjøpte meg en 42ft katamaran som for tiden ligger på lang I Bergen. På kjøpet fikk jeg med 2 stk ny motor som skal inn. De gamle står fortsatt i skroget. Jeg har selv ingen erfaring innen faget, så nå står jeg med skjegget i postkassa! Jeg har ikke begynt å skru noe selv, noe jeg selfølgelig tenker å gjøre, men jeg må innse at min kunnskap kan komme til kort. Jeg har vurdert å sette bort jobben til noen som har erfaring inne faget, men har ikke funnet noen som kan ta på seg jobben. Jeg har selfølgelig lyst til å være med å skru litt siden jeg en vakker dag kan oppleve motorproblemer. Noen som kan dele erfaring eller har noen Tips? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Litt mer informasjon kan hjelpe, hvordan båttype? hvordan type motorer/drev sitter i, og hvordan skal inn? Gjerne legg ut noen bilder av motorinstallasjonen. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.