Jump to content

Hvilke havner anbefaler du i Møre og Romsdal ?

Puffen

Recommended Posts

Hei, du kan prøve Eidestranda i nærheten av Aure, flott plass med resturant og det man trenger av fasiliteter, hvis du beveger deg litt over grensa til trøndelag så er Råkvåg et "must", trolig det fineste stedet i midtnorge med båt.

Hvis du ikke har vært på Hitra, så anbefales det, flere flotte båthavner med alt du trenger, anbefales.

Vil definitivt anbefale Øye. Gå noen småturer i bygda og nyt plassen. Når gjestene har sjekket ut fra union hotell øye, så er det mulig å gå fritt omkring på hotellet og la seg fasinere over en annn tid. Andre alternativer er jo lille kalvøy i ellingsøyfjorden, alnes, Finnøy, ona, hjertøya utenfor Molde, mm. Vi sees nok på fjorden i pinsa.

Da fikk jeg også svar på et av de tingene jeg lurte på; Det er havn også på Øye. :smiley:

Hjørundfjorden innenfor Sæbø er vel av de få plasser i M & R jeg aldri har vært før, hverken med bil eller båt.

Gleder meg stort til helga hvis været holder, og vil prøve å teste ut både Øye og Bjørke.

Treffer gjerne andre Baatplass medlemmer på turen. Ville vært moro det.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...