Puffen Startet 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2012 Jeg føler behov for å besøke nye steder. Planlegger en tur inn i Hjørundfjorden i pinsa. Der har jeg aldri vært. Hvilke andre havner vil dere trekke fram på forespørsel ? Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Hei, du kan prøve Eidestranda i nærheten av Aure, flott plass med resturant og det man trenger av fasiliteter, hvis du beveger deg litt over grensa til trøndelag så er Råkvåg et "must", trolig det fineste stedet i midtnorge med båt. Hvis du ikke har vært på Hitra, så anbefales det, flere flotte båthavner med alt du trenger, anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 (redigert) Sæbø, Bjørke og Øye er vel de eneste hvis en ikke tar med Trandal http://www.visitmr.com/more-og-romsdal/index.php?page_id=1185&utm_source=vg&utm_medium=nettboard2&utm_campaign=DAAS_bygdefenomenet_Trandal Redigert 20.Mai.2012 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Eureka Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Vil definitivt anbefale Øye. Gå noen småturer i bygda og nyt plassen. Når gjestene har sjekket ut fra union hotell øye, så er det mulig å gå fritt omkring på hotellet og la seg fasinere over en annn tid. Andre alternativer er jo lille kalvøy i ellingsøyfjorden, alnes, Finnøy, ona, hjertøya utenfor Molde, mm. Vi sees nok på fjorden i pinsa. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 21.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2012 Da fikk jeg også svar på et av de tingene jeg lurte på; Det er havn også på Øye. Hjørundfjorden innenfor Sæbø er vel av de få plasser i M & R jeg aldri har vært før, hverken med bil eller båt. Gleder meg stort til helga hvis været holder, og vil prøve å teste ut både Øye og Bjørke. Treffer gjerne andre Baatplass medlemmer på turen. Ville vært moro det. Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 21.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2012 (redigert) Hei, Renita blir å treffe på Ikornes i Pinse helga om dere skulle finne på å ta turen dit :-) Mvh Renita Redigert 21.Mai.2012 av Renita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 21.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2012 Kurser vel Hjørundforden, men litt usikkert hvor eg havner. Får sjå litt underveis, vær, vind,plass osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.