KOSkare Startet 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2012 Jeg har en eldre 18 fots motorbåt hvor jeg har kjøpt ny Evinrude 9o hk motor med kabler, instrumenter, kontrollboks, styrekabler etc. Hadde tenkt å montere dette selv men ser at tiden ikke strekker til skal det bli båtliv i sommer. Har forsøkt å finne informasjon på nettet om noen som tar slike jobber. Noen er det nok, men tenkte jeg skulle prøve å få noen råd eller anbefalinger via dette forumet først. Bor i Nittedal og har hytte i Bamble så det passer best med noe i nærheten… Kjell-Ove Sitér dette innlegget Link to post
Stig Roald Svart 20.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2012 Du kan jo prøve Marina Service i Kragerø, de utfører slike ting Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 29.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2013 Dette fikser du lett selv, bare finn ut hvilken vaier som er gir og gass,å se inni motoren på hvor de skal stå:) smal sak Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.