Dieselboy Startet 20.Mai.2012 Del på Facebook Startet 20.Mai.2012 God aften. I siste liten har jeg begynnt å tvile på mitt farvevalg på kalsejen til snekka. Hadde i utgangspunktet tenkt på burgunder rød, men siden den blir litt høyere enn originalt, vil det vel kanskje virke ruvende med en mørk kalesje. Også dette med hva fugler liker/ikke liker. Har begynnt å lure på om "Sand" kan være en ok farve...Hva mener dere? (Har gått bort fra å bygge HT - ref tidligere tråd) Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 20.Mai.2012 Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Hei.Har den samme skuta.Min har en varmhvit gelcoat.(gulhvit).Ønsker meg beige kalesje.eller lys brun.Tror det er en god match.Har Marineblå nå.Er litt lei av den. Har du fått noen pris ennå? Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 20.Mai.2012 Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Jeg tror fuglene bokstavelig talt driter i hvilken farge du har på kalesje... Lyse farger viser dritten mindre, sandfarge er nok helt greit og veldig passende på gulhvit Hasla. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
index Svart 21.Mai.2012 Del på Facebook Svart 21.Mai.2012 Minuset med sandfarget er at grønske og veistøv viser veldig godt på den, jeg har denne fargen og kunne egentlig tenkt meg noe mørkere slik at den hadde sett litt penere ut. Men det blir mørkere inni båten med mørk kalesje da. Personlig ville jeg gått for mørk kalesje med ekstra mye vinduer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
JensKH Svart 21.Mai.2012 Del på Facebook Svart 21.Mai.2012 Jeg har burgunderrød kalesje med mye vinduer og trives veldig bra med den. På grunn av vinduene og lyst interiør så blir det lyst og fint inne i båten. Det er riktig som antydes over at grønske vises lite, men måkeskitt viser desverre veldig godt. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 22.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2012 Takk for tilbakemeldinger. Blir å gå for en sand farvet...pris...? nja...18-20 spesiallaget etter egne ønsker. Sitér dette innlegget Link to post
stratos Svart 22.Mai.2012 Del på Facebook Svart 22.Mai.2012 Å gå fra mørk blå til sand er som å få ny båt, blir så mye lysere inne! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.